MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
احساسات خاموش

اتفاقا همین احساس درونم مرا به درگیری با غریزه ام واداشته...!

همین احساسی که مرا به تکاپو می اندازد...

همین احساسی که سعی در نادیده گرفتنش می کنم...اما هست...وجود دارد...

مگر گذشته ام با انسان ها یکی نبوده؟!...

انسان ها بر پایه احساس نفس می کشند...

مگر من زمانی انسان نبوده ام...؟

درسته که حالا در شب نفس می کشم اما احساس مرا در آغوش گرفته است...

من خالی از احساس نیستم...

در کنار خشم ...دیوانگی... درندگی ...غریزه ام...من عاشق می شوم...من نگران و دلواپس می شوم...من لبخند می زنم...

من آرامش دهنده و تکیه گاه می شوم...

باور کن...

           موجود شب احساس هم دارد...


نظرات شما عزیزان:

مهدی افشارزاده
ساعت10:24---12 شهريور 1394

خیلی آدما نگاهاشون سرده ، و این سردی آدم ها رو بی احساس میکنه .. بی احساس
پاسخ:موافقم



baran kocholo
ساعت0:15---20 تير 1394

خون آشام و عاشقی؟؟؟مگه داریم اصن مگه میشه؟؟؟


پاسخ:!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 3203
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1